Το marketing στην…ερωτική σχέση

0

Στο μάρκετινγκ το όραμα μετρά περισσότερο από ποτέ. Πρέπει να έχεις την ικανότητα να πας πέρα από τα στοιχεία που έχεις τώρα και να κάνεις μια ορθή εικασία. Η διαίσθηση κατέχει σημαντική θέση πλέον στον επιχειρηματικό κόσμο. Γιατί έτσι υπάρχει συντονισμός με τα συναισθήματα που είναι η πιο σημαντική δύναμη. Το να στηρίζεσαι μόνο σε δεδομένα σε οδηγεί πάντα στην αβεβαιότητα.

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τις ερωτικές σχέσεις. Όταν η διαίσθησή σου λέει ότι είσαι με το κατάλληλο άτομο, όταν πιστεύεις στο σύντροφό σου, θα έχεις τη διάθεση να αγωνιστείς για τη σχέση, θα υπομένεις, θα υπερνικήσεις όλες τις δυσκολίες και τις αντιξοότητες και η σχέση θα αντέξει στον χρόνο. Όταν η επιλογή γίνεται με βάση τα δεδομένα ομορφιά, σπίτι, αυτοκίνητο, χρήματα, θέση εργασίας κλπ τα οποία είναι πραγματικότητα τώρα αλλά ίσως να μην είναι σε δύο χρόνια, είναι βέβαιο ότι η «επιχείρηση» σχέση ή γάμος δε θα επιβιώσει.

Δείτε και άλλα άρθρα για σχέσεις εδώ

meΗ Χαρά Ζήκα είναι βιοχημικός, δρ Φαρμακευτικής του Α.Π.Θ. και εργάστηκε ως επιστημονικός συνεργάτης στο ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της έλαβε πολλές υποτροφίες και απέκτησε επιπρόσθετη ερευνητική εμπειρία στην Αμερική, τη Γερμανία, τη Σλοβακία και τη Σλοβενία. Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Έρωτας, Χημεία & Sex»-Εκδόσεις Ιανός.  Επίσης είναι πρόεδρος στο Σύλλογο Ολκό. Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί της στο facebook: https://www.facebook.com/XaraZika/ ή στο e-mail: xarazika@gmail.com