Οργάνωση γραμματείας με δωρεάν Cloud υπηρεσίες

Κατάλληλο για άτομα που θέλουν να διεκδικήσουν με αξιώσεις και με ενισχυμένες δεξιότητες, τη θέση γραμματέα σε ένα γραφείο ή έναν οργανισμό

google-apps3Το επαγγελματικό τοπίο στην Ελλάδα έχει επιδεινωθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια λόγω της μεγάλης κρίσης και η ανεργία έχει φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη. Παρόλα αυτά, η πλειονότητα των εργοδοτών εκτιμούν –  σε όλες τις έρευνες που γίνονται τα τελευταία χρόνια – ότι δεν βρίσκουν εργαζόμενους με ποιοτικά χαρακτηριστικά. Πού οφείλεται αυτό; Σε πολλούς λόγους αλλά ένας είναι ο σημαντικότερος: Υπάρχει ένα δυναμικό ανέργων που ζητάει εργασία αλλά που η μόρφωση, η εκπαίδευσή και οι δεξιότητές του ανήκουν στα πλαίσια της προηγούμενες δεκαετίας για να μην πούμε και του προηγούμενου αιώνα!

Αυτός είναι ο λόγος που το επάγγελμα του γραμματέα δεν ανταποκρίνεται στις προκλήσεις της νέας εποχής. Οι τεχνολογικές εξελίξεις, η διασύνδεση των πληροφοριών, η κοινωνικοποίηση του marketing, η μεταφορά των δεδομένων και των υπηρεσιών στο Cloud απαιτούν από ένα ή μία Γραμματέα νέες δεξιότητες και γνώσεις που δυστυχώς η εκπαίδευση δεν παρείχε.

Το σεμινάριο αυτό έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό στην επιμόρφωση των ατόμων που θέλουν να εργαστούν σε αυτό το κρίσιμο πόστο των μικρών ή μεγάλων εταιριών. Η κατανόηση και η χρήση των ψηφιακών εργαλείων που θα παρουσιαστούν μπορούν να ανοίξουν νέες και σημαντικές προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης και καταξίωσης αυτών που φιλοδοξούν να ανταποκριθούν στις απαιτητικές ανάγκες αυτής της θέσης.

Θεματολογία

  • Google Chrome browser

Δημιουργία χρήστη Chrome, παράλληλη χρήση του Google Chrome από διαφορετικούς χρήστες, δημιουργία σελιδοδεικτών για cloud χρήση, επαγγελματική και χρηστική οργάνωση σελιδοδεικτών

  • Gmail

Ρυθμίσεις αλληλογραφίας, προσθήκη λογαριασμών, συγχρονισμός επαφών με το κινητό, οργάνωση αλληλογραφίας, ηλεκτρονική υπογραφή.

  • Google Calendar

Περιγραφή χρήσης ημερολογίου. Εισαγωγή δεδομένων. Οργάνωση προσωπικών ραντεβού. Συγχρονισμός με το κινητό. Αυτόματες ενημερώσεις μέσω sms, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ειδοποίησης στο κινητό. (δημιουργία εξειδικευμένων ημερολογίων)

  • Google Drive:

Διαχείριση εγγράφων. Δημιουργία κοινόχρηστων εγγράφων με πελάτες, συνεργάτες, συναδέλφους. Πως να διατηρήσετε σε ηλεκτρονική μορφή χρήσιμα εταιρικά έγγραφα (ταυτότητα, αδεια οδηγησης, δίπλωμα, έγγραφα, εξουσιοδοτήσεις, εικόνα συμβολαίων, φωτογραφίες κλπ)

  • Google apps:

Δημιουργία απλών online παρουσιάσεων εταιρικών προϊόντων με τα Google Slides

Δημιουργία με το Google Forms  online ερωτηματολογίων για έρευνα αγοράς, αξιολόγηση προσώπων, υπηρεσιών ή προϊόντων, επέκταση του πελατολογίου, συλλογή βιογραφικών και στοιχείων για νέους συνεργάτες κ.α.

Δημιουργία και επεξεργασία εταιρικών δεδομένων (κίνησης εσόδων-εξόδων, παραγγελιών, πελατολογίου κα.) με την εύχρηστη εφαρμογή Google Sheets

  • Google Keep:

Γρήγορη δημιουργία σημειώσεων

  • Google Επαφές:

Δημιουργία επαφών, Ομαδοποίηση επαφών

  • Google Sites:

Δημιουργία intranet για τον συντονισμό των εργαζομένων της εταιρίας με την απλή, δωρεάν και εύχρηστη λειτουργία των Google Sites

  • Dropbox:

Συγχρονισμός λογαριασμών google με κινητό και tablet.

Ανέβασμα αρχείων,κοινή χρήση

  • SlideShare:

Δημιουργία cloud παρουσιάσεων για κοινή χρήση

  • Social Media:

Βασικές γνώσεις για δημιουργία εταιρικών Facebook σελίδων

Εργαλεία για προγραμματισμό δημοσιεύσεων στις Facebook σελίδες

Οδηγίες για διαφήμιση εταιρίας και προϊόντων στο Facebook

Η χρήση του Twitter στην προώθηση της εταιρίας

Το Pinterest ως εργαλείο προώθησης των προϊόντων της εταιρίας

Δημιουργία και διαχείριση σελίδας εταιρίας στο LinkedIn

Διάρκεια: 10  ώρες σεμινάριο (5 δίωρα εβδομαδιαία μαθήματα)

Συστήνεται και ένα σεμινάριο εκμάθησης λογιστικών που είναι μια αναγκαία γνώση για της θέση γραμματέα.